tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

3/4/11

PES 4 Life !!!

esknye de test..
tp aku hnye bce 2,3 slide je..
ntah nape rse mls..
pas2 g blik danz..tgk laptop die ksong je..xd'gunakan..
so aku pn amik ksempatan 2 utk bkak PES 2011..
my feveret game..
mula2 ingt nk men sorg..sbb time 2 smua tgh study..
tp,azzam dtg "fi,jom lwn ngan aku"
bmula la kisah PES aku..stat jam 1pg..
22 game aku men..non stop..
argh..giler bpak letih..
bygkn dr kol 1 smpai 6 lbih bru abis..
smpai bilal azan subuh..(klu study kn bgus)
2 pn aku mmg dh xlarat nk men..
tp su ajk lwn lg..die xpuas ati..haha
esk2 je la su.. ;p

opponent aku : 
  1. azzam
  2. jali
  3. naqib
  4. taufiq
  5. su
record smlm 17mng 2seri 3kalah
aku klh dgn skli dgn jali,topek n su..

kcian su..die pling xpuas ati..
mcarut je spnjg kmi lawan..
xpe su..cbe lg..

wallapaper wajib! sbb die duta game ni! xske3..
menu sblom kick off!
rooney tgh mnyanyikn lgu bruno mars!


giggs amik freekick!


.:the end:.
:aku rindu kn die..wlaupn aku men game yg aku ske, wat bnde yg aku ske..smuanya aku pk die, skli pn aku xpenah lpekn  psl die mlainkn aku bhnti bnafas n tido..haha...love n miss her so much:

sekian~!
assalamualaikum..

No comments: