tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2/25/11

aku masih menunggu...

aku rindu la kt die...
klu de nsib,aku dpt la jmpe die..
klu x,xjmpe la..
xpn dgr mmber2 cite klu diorg t'jmpe..
perh...kdg2 cite diorg nmpk mnipu..
tp tol cme diorg tmbah2 jek.. huhu~!
sakit ati!!

walaupun die dh bg jwpn yg die xtrima aku..
aku ttp b'hrp.....tp xdela hrp sgt...tkut kcewa lg..

aku jtuh ati dgn die bkn sbb die lawa atau comel..
tp mmg xd'nafikn die mmg comel..ahak..
mse first time aku tgk die..t'detik gak dlm ati aku..
"DIE SGT CUTE~!" tp mse 2 aku msih de hbungn dgn ex aku..
so, aku ignore je la...bajet setia la konon..
tp agk setia gak la..sbb time ni aku xrmai kwn prmpuan pn..
even dlm kelas aku de 150org prmpuan time semester 1(nursing biasela rmai prmpuan)..
tp sorg je aku rpat..ieqa..die giler2...
2 pn sbb prktikal sme2..klu x,xknl kot..
tp ble aku break up dgn ex aku mse sem 3 lpas...freedom!
bru aku stat mgenali gurl2 kt klas..
nina, fetty, anis, ana, faizah, zara, awatif, duraney n rmai lg..bru open skit otak aku ni..jd besfren dh skrg..skjap je..klu la aku knl diorg dr dlu lg..msti lg best khidupn kt U ni..

b'balik pd cite td....
aku ske kt die time g Homestay Sg. Dorani..de khidmat masyarakat anjuran NUSA..
time ni aku 1 group dgn die..group 12..aku sorg je laki kt group 2,so, tplih la jd group leader..stat 2 la aku knl dgn die...n trus ske kt die..
tp time 2 xde ar agresif lg..pendam jek dlm ati..
kdg2 try gak utk impress die..de 1 aktiviti 2..kne gagau ikan keli kt sawah..
aku xpenah wat bnde ni..sbb kt jB xde sawah..haha~!
try gak la tgkap..smpai blumpur 1 bdan, naik ke mke..smgt pnye psl..tp seekor pn xdpt..
time ni gak la aku ilangkn spek zara...sory la ye!aku still rse bslh..hee~
klakar ble ingt blik...dlm mse cri ikan 2..cbe2 gak tgur die..haha! gmbira gile ble dpt tgur die..aku tgur "DAPAT IKAN X?"hehe..pdhal aku sdri xdpt..
ble mlm mjelma,kne bjln dlm kmpuln..time ni try amik ksmpatan jln dgn die...tp xbrani lak nk tgur die..xde idea..haha..so,aku jln dgn fadil..aku pn bgtau fadil..yg aku ske kt die..fadil lak g bbual dgn die..tnye psl latr blkg kluarga die..aduh!panas je time 2..tp xpela..dpt gak jln sme2..kngn manis 2!
pas2..p'sembahn kuda kepang lak..woo..slmt aku org johor..penah tgk..
xde la tkut sgt..mlm 2..mmg aku phatikn die je..die xtau kot...dlm ati aku dpt rse die sgt brani..sbb dh la dduk dpn2..xgnjak pn..ble org 2 kne rasuk..perh..

esknye plak..de sukaneka..haha..time ni la nk tnjukkn kehebatan..ahak..
tp hampeh la aku ni..aku wakil kmpln utk game pkul sarang tebuan..tp mmalukn..
die pulak men pijak belon....hbat n ganas~!antara 4org t'akhir dlm game 2..tp xmng..dpt gak point utk team aku..aku xsumbg pn..xgne tol...haha..so, dpt adiah sagu ati je la..sory yg 1 group dgn aku..malang skit..ni pic kami:

ini la group aku..


bsme2 akak senior

time balik lak..1 bas dgn die..try gak perhatikn die..tp xnmpk..sbb die kt dpn..aku kt blkg..last2 aku ttido..tau2 smpai dh..xsempat tgk die..kcewa je yg dpt..
tp kngn kt homestay ni xkn d'lpekn..ni la kngn t'baik s'umo idup aku..slme aku idup ar..mse dpn xtau lg..gilak~!

aku ingt smua ni..sbb aku syg sgt2 kt ko..
stiap kngn dgn ko..sgt bmkne...n aku xnk lpekn..

aku nk ko tau..aku akn sntiase sygkn ko..wlaupn ko xtrima aku..
sbb klu aku tol2 ske kn ko..aku akn tngu ko smpai ble2..
hrp2 aku wat bgitu! aku akn mrealisasikn nye..
aku trima ko s'adanya..klu ko leh trima aku s'adanya..(mcm lirik lagu heliza)
sbb..aku ske kn ko bkn sbb duit ko atau sbb ko comel..
tp sbb sifat2 smulajadi ko 2..sgt istimewa bg aku...
ko insan t'istimewa...kini n slamenya!

and 1 more thing, 30.7.2010..
aku akn ingt tarikh ni..
tarikh ni la ko aprrove aku dlm fB..
fanatik giler kn aku ni..
sory la klu aku agk mnakutkn ko..
aku fanatik pn sbb aku syg n cintakn ko..

~sekian~
assalammualaikum

17 comments:

aww said...

fifi , jangan sedih sedih yaaa. saya ada. kawan kawan ada. bialah kita tak dapat org yang kita suka. mayb shes not the one. ade someone yang lebih better dari dia tuhan dah tentukan kt kita. :)
kawan pun dah cukup memadai kann?
KALAU KITA BERKAWAN INSYAALLAH SELAMA LAMANYA.KALAU KITA BERCOUPLE, BELUM TENTU SELAMA LAMANYA. kann?

Hafifi Mohd Nor said...

tol! time kasih aw..
ko mmg kwn tbek! lup u la awatip <3..
tp aku still mau tngu die..
klu d'tkdirkn aku b'ubh ati..
aku trima je la..
tp skrg..juz follow the flow..

aww said...

takpe fifi. saya diakan kebahagiaan kawan saya :)

Anonymous said...

mana 1 gadis bertudung merah di gambar atas?

Hafifi Mohd Nor said...

aww.. tQ..4fren 4ever...

anonymous..rhsia la..xleh bgtau...
klu dh tau xbest ar nk cite...

ur frenz... said...

sy tau mne 1 gdis tdung merah...hehe

Hafifi Mohd Nor said...

haishh...yg tau..diam la..haha..

Anonymous said...

slagi dye ade dpn mata kita , dlm hti kita , memg pyh nk lpekn .
"cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain dan kamu masih mampu tersenyum sambil berkata 'aku turut bahagia untukmu'

Hafifi Mohd Nor said...

nice! ahak..yeah..u're rite..

Anonymous said...

"kadangkala kita terpaksa menyintai seseorang dari kejauhan dan meninggalkannya di tangan tuhan" :)
"kita harus dapat memaafkan diri sendiri . melepaskan apa yg pahit dan terus maju demi masa depan yang lebih baik"-bill cosby

FaiZaH Fyn said...

finally..baru tahu korang punya story hehe

Hafifi Mohd Nor said...

haha..bnyk nye kte2 hikmah..bgusla..thx!

ijah: aku xpenah cite ke?haha..xpela..ko tau dh skrg..huhu...

eonemsr said...

bukan semua yang kita nak,kita kan memilikinya,kadang2 benda yang kita xnak 2 lah selalu dapat

Hafifi Mohd Nor said...

yela e-one..

ana comey said...

sabar jela erk fifi.. mana tahu suatu hari nanti pintu haty dye trbuka tuk ko.... huhuhu

Hafifi Mohd Nor said...

tQ ana 4 ur support!

NurIsme Khalid said...

amboi ko fifie......gudluck la ekh....kak mariam nasihatkan doa byak2.hihihiiihi