tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

9/11/11

Khidmat Masyarakat!!

assalamualaikum,


ni kli ke-2 aku g opkim anjuran NUSA..dlu pserta aje..kli ni AJK lak...wah2..kli ni destinasi kmi ialah kg org asli pertak kt kuala kubu baru...sonok2..aku tlg umi yusrina..amek gmbar stiap aktiviti..kamera tlh d'sponsor oleh Tgku Farid..trima kasih..kol 6.30pg dh siap2..kol 7.30pg btolak..ujan rahmat tlh mbsahi kmi pd awal pg..sronok2..program kli d'iringi oleh Pn.Fatimah (pmgku pnasihat NUSA)..time ksih puan..sesmpai je..kemas2 dewan..pas siap kemas..aktiviti gotong royong..pmeriksaan ksihatan d'lakukn..ni antare gmbar2 kmi n aktiviti len (bnyk gmbar2 yg d'upload) :

ingin memulakn pjalanan

amik tmpat msing2 sblom mmulakn pjalanan..

sarapan d'dlm bas..hasnida n ecah..korg xhulur kt aku pn..

psg khemah..utk kmudahan pserta..krna kapasiti dewan yg terhad

puan mmberi arahan..smbil aqilah posing d'sblh puan..nana lak erk..ntahla..

pgarah program OPKIM tgh cbe mgawal keadaan..gud job nadirah!

para pserta bsabar mnggu arahan dr urusetia..

Puan fatimah sdg mmberi ucapan..sgt mnarik..

inilah anak jati org asli.d'samping akak mereka..hak3..

mmbersihkan surau..mereka mmg cleaner tbaek..

pjalanan rumah ke rumah...utk mmbuat pmeriksaan kesihatan.

mgambil tekanan darah slh sorg pnduduk kg. pertak..

ni pn sme gak..amik tekanan darah..

slh satu rumah..de omputih..bole bbhase melayu..tgh mmbuat kajian d'cni..

aku b'sme lala, rahah n bilah..

aku n zul...sblh 2 mgkin rahah kot..

mkn tgh ari..AJK mmstikn smuanye mckupi..

3 dara pingitan..haha..faizah, duraney n fetty...n nsi mrka yg pnuh 1 pggan..

aku n lala..sblom gduh..haha..

puan mmeri hadiah kpd pmng sukaneka..

cenderahati d'beri kpd puan krn sudi mgiringi prgram ini..

penduduk kg pertak..

aku n duraney!

knak2 org asli..n shima, puteri n aina (mcm burung 2)

bdak2 sem 1...

pelajar sem 5..smart2..

bdak2 sem 3...

antare gmbar feveret..knp? ntah la...mcm happy family..

ni barisan urusetia yg mjayakn program ini..

ni pn gmbar feveret gak..tbaek!

smntara tngu bas..kmi hilang k'sopanan skit..

 
mrka kpenatan..haha...kcian..

 tbe d'kolej pd pkol 6.00ptg..penat sgt..bkn slalu wlaupn tlpas uma tbuka..dpt gak mkn free :)


nota kecik : memori tbek sem ni...sonok2..thn dpn cbe wat yg lg baek..maju la NUSA!

5 comments:

ajie_harini said...

yeahhh, terbaik laa..
gambr fav?? heeee

Hafifi Mohd Nor said...

senyap2 suda..haha....

ajie_harini said...

kerajinan kau nak suh aku sebarkan ta ?? hahaha

Hafifi Mohd Nor said...

ske ati la :)

キューピッド矢 said...

hepi sj fifi..pnya hepi smpi control nk tido dlm bas..hahaha