tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

9/30/11

mkn mlm sndri...

assalamualaikum


mlm ni p dinner kt medan puncak alam...slalu dh g situ..tp ari ni special...sbb de aw n rkn2...die ajk mkn kt luar sbb dinner NUSA kli ni aku xdpt pegi..sbb kne pegi HBUK...ptg ahd..dinner mlm ahd..so aw ajk mkn mlm sme2..mule2 ingt nk p mcD..tp tkut xknyg..so mkn kt medan je..aw bwa farah, ecah, nani n ruzanna...yg laki danz, aku, acap, jali n naim...havoc giler kt sne..sbb aww la...mmeriahkn keadaan..klu xde die..msti suram je..kn3...aku tau t aw bce...ape ko wat , ape ko ckp..konfem de org gelak...kn3..haha...ni mgkin dinner yg last kot...klu de mse kte dinner lgi ye awk...


mereka n air mereka

tgh tgk tv..

kusyuk tgk brita..

aw n nani

ecah, farah, acap n aku..

jali, naim , danz xsbar nk mkn

kmi..aku xde..enset je de..kt dpn 2..

geng sblh kanan

ni geng sblh kiri (dua2 belah de aw)

polong tselit kt sbelah snyuman gigi aw..

kmi tgh mkn..

aku n aw tgh bmesra...jgn jeles..

aww

aww lg

lg2 aw..haishh..


NOTA KECIK : bkn slalu dpt mkn rmai2 mcm ni....GTM ble kte nk mkn bdua...???? xpyh jwb sbb sy tau..awk akn mnolak pnye...

No comments: