tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

10/8/11

Antare yg t'baek!

assalamualaikum,


sementara bju siap d'bsuh oleh mesin..aku nk cite la skit la..pgalaman bru aku n rkan2 d'HBUK..atau d'kenali dgn Hospital Bahagia Ulu Kinta...

2.10 kmi btolak dr puncak alam dlm kol 3 mcm tu...ni stat ari malang aku...sbb nye..pd ari yg sme de dinner NUSA n mgkin last bg geng2 aku...tp xdpt g sbb prktikal pnye psl..xpela..


dlm kol 6.30..smpai kt ulu kinta dgn selamat...lg 1 episod malang yg tbe2..kmi (geng2 laki) xde pnempatan..pnempatan kne urus sdri..mula2 dh de tmpat..tp shri sblom pegi..uma yg kmi deal 2 btalkn deal..krn sbb2 ttntu..so, redha je la...ingt nk tido kt masjid je...klu xde uma..ptg smpai ke mlm mmber2 g ke hulu ke hilir..aku n yg len jge beg..akhirnye..dpt gak...wlaupn agak lmbat..tp dpt sewa dlm smggu je..smggu lg..msih xtau..dlm proses pcarian...agk malang..tp mgkin leh jd kngn manis kmi d'cni...haha..


ari pertama....de orientasi kt hspital.....bdebar2 pg tuh..yela xtau pape pn..psl pesakit pn xtau..bygkn ape yg kte tau je...duk 1 wad ni...wad prmpuan..tgh kmpul dgr taklimat..dtg sorg psakit..die pn angkt tgn n mnnjuk ke'arah ssorg...smbil kte.."adik manis"...dh la tepat kt aku..argh..mnakutkn...pas je kuar dr wad 2..mmber2 pn kte..bsedia la utk d'korban kn..ahak! s***!! mkin xsng ati la aku...


tp...ble je msuk wad 2..mula rse selesa...xde rse pape..mkin sonok..lg2 time interview psakit..mcm2 cite kuar..mcm2 versi de...btukar tiap2 ari...dgr je la...yg pling sonok..aku dpt men cgkak dlm wad 2..mng lak 2 dgn psakit yg pling hbat men cgkak..n mmber prmpuan yg len...xsgka...dh lme tggal pmainan 2..

xbnyk prosedur dpt d'lakukan cme aktiviti permainan atau senaman sbgai sesi pmulihan utk p'sakit2...sonok lyn karenah mreka...kne mrh dgn diorg pn..rse sonok bkn takut...haha..t la aku smbg lg..ni de skit2 gmbar kt HBUK ni :


orientasi hspital...jauh pjlnan..

cntik pmndgn...antre hspital yg tcntik..

wad forensik..jauh kt belakg hspital..

pntu msuk wad forensik...xleh msuk..wad lrgn..

ieqa m'interview atin..

isma wat mke tkjut!

jln2 lg...sister xpenat..kmi yg penat..

xcited bkn men lg..

taklimat dgn cik dayah kt anjung..

msih meeting..

sblom msuk wad..
papan tnde yg xmmbntu..

papan tnde..ptut tulis jarak skli...4km..

luas kwsn hspital..ni bru skit..

meeting event..

azzam, acap n fakh..

perah otak..cri idea utk event..

azzam, acap, fakh n fadhil

ajk mknan..mdgr pjelasan cik dayah..

shuk n acap..

haha..syuk..smat2...

tngu keta api lalu..nk p mkn..


msih mnggu keta api lalu..

time mnggu mknan smpai...


isma..ieqa..azieda..tgh tgk aktiviti psakit..



NOTA KECIK: nk jln g wad ke wad..wad ke kntin..sgt la jauh...kpd rkn2...pyung adalah sgt pntg t'utamanye time ujan..sgt d'perlukn...percayala..

2 comments:

N.A.B.I.L. said...

asal la bacth kitaorg xdpt g HBUK dulu

cahya said...

erm...pengalaman plg best...
ktorg pon dpt wad laki...
tp....perrgghhhh....
lg2 wad3-5...
huhuhuuhuh....