tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2/17/11

aku hepy ari ni tp malu sgt2.. wee~

aku dpt jmpe dgn die ari ni! ahak..
gmbira rsenye ati ni dpt mlihat die d'dpn mata tp slack die pkai uniform nurse..
huhu..pe2 pn die ttp comel bg aku....
tp kwn2 ku yg tsyg tlah mhncurkn mood aku..aduhai..
leh lak bgurau sruh awek 2 wat kn float utk aku..
giler bpak malu..diorg kne kn aku dpn bdak2 2...aku tsgt la malu..
nk pndg die pn dh xbrani....what the heck!!merah je mke...merah myala..naik ke tlinga..
mcmne la diorg leh tau psl awek 2...kwn biase2 je..xde la rpat sgt..
ttbe2 je diorg leh tau..msti de d'antara kwn rpat aku yg bocorkn rhsia aku ni...

haishh..malu pn x abis lg ni..malu yg t'amat..
lg 1 aku tkut die mrh aku nnt..kapel pn x..tp dh kcoh 1 kelas..adus..mslhnye aku pn xtau sape yg bgtau diorg...redha je la...trima la sgale2 dgn ati tbuka..

malu tp mau...love u 4ever!

2 comments:

ur frenz... said...

bola sepak xkn dtg pada kita klu kita x kejar...bola hoki xkn dapat kita lindung klu bkn dlm pegangan kita...so, jgn hnye melihat n mengharap tanpa kita usaha...gud luck my frenz...

ur frenz... said...

opss...slah taip..tukar bola hoki pd bola ragbi oke...