tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2/22/11

you can't always get what you want..

you can't always get what you want,
But if you try sometime you'll find,
You get what you need...

lagu kumpulan rolling stones..yg skrg d'popularkn oleh GLEE..

kte xslalu capai ape yg kte mahukn...
wlaupn kte sdaya upaya b'usaha utk mdpt kn nye...
tp xmustahil utk kte realisasikn nya..
yg pntg kte cbe...

tp the truth aku tulis entry ni...
smlm aku t'pk utk give up wat kli k'dua..
arghh!!...tp aku xrse aku bole lupakn die...

hnye mulut aku yg kte GIVE UP!
sbb aku pk aku xmgkin utk memiliki die..
tp ati aku..ttp xmrelakan nye...

smlm aku msg die..sbb die nk pnjam bku...
so, aku amikla peluang ni utk jmpe die..
die kte ok....
pas 2 aku hepy mcm xingt dunia...aku nyanyi lgu belaian jiwa kuat2..
lantak la aku dh xpduli ape org nk kte...aku tlalu gembira...
tp bape jam pas 2...
kgembiraan 2 d'ragut..aduh..xpyhla aku nyatakn sbbnye..
smgt aku trus ilang...sbb 2 pk nk give up..
aku pn inbox la kt fb tulis msg agk mgecewakn kt die...
mls dh nk feeling2 lg..
aku trus tarik selimut..tido...

sblom pegi klas td..smpat bkak fb kjab..
tgk2 die de inbox something kt aku...
first time die antar msg pnjg giler..
tp conclusion die..die ttp xtrima aku...

so, ble jmpe die td..aku agk segan la gak..
blurr giler..die pn kte aku nmpk blurr sgt time bg bku td....
erm..nk wat mcmne..aku malu sgt2 kt die..sbb dh mcm2 aku luahkan kt die..
klu leh nk sruh org len je bg bku 2..
so,skrg aku xtau..aku nk give up ke x nk...
sbb aku still syg kt die..even xbblas...

aku tujukn lagu ni khas wat ko...

aku amat sayang kamu
dari dulu hgga kini
tak berubah
ku terlena keranamu

walau apa pun terjadi
aku setia menyayangimu
diri kamu kan berada dihatiku

kau insan teristimewa
dulu kini selamanya
ku terimakan dirimu
oh..sayangku!

ku harap kau pun begitu
sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

terimalah diriku seadanya sederhana
ku berserah kepadaMu ya..Illahi...

kau selamanya..Heliza..
best lagu ni...juz 4 u...
kre lgu ni luahan ati aku pd ko gak la..

~sekian~

2 comments:

Anonymous said...

cinta itu indah .
tpi cinta te berbalas 2 agk menyakitkan .
sayangilah tnpa mngharapkan balasan .
kerana itulah syg yg sebenarnya .
org kata lau ade jodoh ta kemana .
if they really mean 4 us , how far they go , they will come back to us soon . just belive it.
apa2 pn sume 2 pnglmn .
pglmn mematangkn seseorg utk mngenal erti kehidupan . :)
apa2 jgn cepat mengalah . just act normal . gud luck ! :D

Hafifi Mohd Nor said...

thx! nsihat ni sgt b'guna!