tit@n scroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2/28/11

i love dianna....

aku suka die
aku cintakan die
aku sayangkan die


tp hnye dlm fantasi
ni la dianna agron
aku suka die
sbb die comel, cantik dan putih 
aku stat tpikat dgn die mse tgk GLEE
 sbg quinn fabray
tp watak die first2 sgt la jhat
ketua cheerleader
manisnye snyuman mu
cute!














nk musnahkn idup org je keje
terok perangai die
skandal 1 hal
mgandung anak org lg la
adus..knp la watak die mgecewakan
tp pas die sedar semua 2

renungan matanya yg tajam
shantek!








 



die jadi baik lak
time ni xpkai skirt team cheerleader
sgt comel
dgn rmbut blonde die..haha
time die nangis lg cute!!
best klu dpt jmpe die dpn2
nk je mnta sign
klu leh nk mnta no phone skli..ahak..





ingt nk g tgk cite i am number 4..cite bru..
dianna agron blakon
dgr kte best
ble la nk g tgk ni..haishh..


adus! laki ni usha die!
asl la die jd hero..xpenah nmpk pn..


2 comments:

ASYROUGH ENTERPRISE said...

penuh dgn double meaning la kamu fifi...by the way, sy paham ape kamu rasa yer....sy kan roomate kamu..hahahahahaha...

Anonymous said...

hehe amboi fifi . mendalam mksdnye . ahak !
btw , yes , cte i am no 4 memg best sesgt !
hrp kamu bersabar ye ? :D chillchill .